مقالات آرشیو خبر ها
مکس ، شاید وقتش رسیده که کمی به دنی اعتماد کنی!

مکس ، شاید وقتش رسیده که کمی به دنی اعتماد کنی!

ماسیمیلیانو آلگری در مورد وارد کردن دنیله روگانی به ترکیب ثابت یوونتوس تردیدهایی داشت، اما بعد از بازی یوونتوس و ناپولی دیگر نباید نگران نباشد. در حالیکه جورجو کیه لینی مصدوم بود، آلگری از سیستم دفاع سه نفره ی همیشگی اش را به چهارنفره تغییر داده بود و آندره آ‌ بارزالی و لئوناردو بونوچی در مرکز دفاع بودند. با این همه بونوچی دچار ضرب خوردگی زانو شد و مجبور شد از بازی بیرون برود، با توجه به مصدومیت کاسرس، مکس چاره ای جز فرستادن دنیله به زمین بازی نداشت.

 

اما این بازیکن 21 ساله هوشیاری اش را در همان اولی که یووه صاحب مالکیت توپ بود نشان داد، او یک یک و دو زیبا با خدیرا کرد، بلافاصله بعد از اینکه به سامی پاس داد، به شکل قطری به عقب و سمت راست برگشت و موقعیت بدنش را طوری تغییر داد تا یک موقعیت پاس دهی در سمت راست ایجاد کند و با یک پاس عمقی مستقیم پائولو دیبالا را صاحب توپ کرد، به این ترتیب 2 لایه از پرس بازیکنان ناپولی را شکست.

 

چشمه ای از هوش و درک تاکتیکی که برای یک مدافع، آن هم 21 ساله کمی زیاد به نظر می رسد. ویدئوی این پاس لیزری را اینجا ببینید.

 از تاکتیکال کالچو دات کام

 

 

4 خبرگزاری ورزشی در مورد عملکرد روگانی مقابل ناپولی در نیم ساعتی که به جای بونوچی وارد زمین شد اظهار نظر کرده اند که با هم می خوانیم:

 

بی بی سی : ‌ 6، در ابتدای ورودش کمی شگفت زده مان کرد: این قرار است مدافع یوونتوس در نیم ساعت پایانی باشد؟ کمی خارج از خط بازی می کرد، اما با گذشت زمان اعتماد به نفس و هوشیاریش بیشتر شد. او به بارزالی تکیه کرده بود و با او خودش را هماهنگ می کرد و بعد از آن قدم اشتباهی بر نداشت.

 

توتواسپورت : 6. 5، احسنت به این پسر، احسنت. ما کیفیتش را دیدیم، حالا باید تاکید کنیم.

 

کوریره دلااسپورت : 6، بونوچی به خاطر مصدومیت بیرون رفت، به خوبی جاگیری می کرد، هیچ اشتباهی نکرد حتی وقتی در ابتدای نیمه ی دوم ناپولی در حال حمله بود.

 

ای اس پی ان : 6، چند مداخله ی فوق العاده داشت و اکثرا زیر پرس ناپولی خونسردی اش را حفظ کرد. روگانی به وسیله ی هم تیمی های باتجربه ترش حمایت شد و به او کمک کردند، هرگز تسلیم نیروی هجومی ناپولی نشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: